شهید حاج محمدحسین مرادی

شهید حاج محمدحسین مرادی

شهید والا مقام در مورخ 92/8/28 در نزدیکی حرم حضرت زینب سلام الله علیها به سوی ارباب خود پرگشود.


صفحه اینستاگرام شهید:
shahid.moradi
این صفحه تحت مدیریت این وبلاگ و همسر شهید اداره می شود

کانال تلگرام شهید :
shahid_moradi@

لطفا یادگاری از خودتان در وبلاگ بگذارید

نویسندگان
پیوندها

همچنان نازهایم را می‌خری

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ

از سه سالگی که پدرم شهید شد تا الان مادرم به واقع هم پدر بود و هم مادر برام و سرتا پا عطوفت و مهربانی ،‌ آنقدر با ناز و مهربانی قد کشیدم که خدا هم برای ازدواج تو را برایم انتخاب کرد.

چقدر پر حوصله بودی و مهربان برای نازهایم ...

آنقدر که دیگر فقط برای مادرم مانند یک کودک لوس و نازک نارنجی نبودم ،‌ تو چنان ناز از من می‌خریدی که گاهی حساسیت اطرافیان را نسبت به ارتباطمان با تمام وجود حس می‌کردم ...

رفتنت این دل نازک را که حتی با وجود تو گهگاهی محبت پدر را نیز احساس می‌کرد به ترک انداخت و چقدر هستند انسانهایی که حتی در غمت ،‌ در دلتنگی‌ات ،‌ در غصه هایت و ... همچنان سعی دارند با ضربه این ترک‌ها را از هم بپاشند و شاید می‌خواهند انتقام بگیرند خوشبختی نداشته‌شان را از کس دیگری !!!

عزیز دلم ،‌ عرش نشین من ،‌ نمیدانند این رفتن و نبودن جانکاه و جانسوز تو برکاتی معنوی برای من داشته که با هیچ داده مادی قابل قیاس نیست رفتنت ، من ناشکیب را چه صبور و آرام کرده !!!

دیگر هیچ حرفی ،‌ هیچ رفتاری ، هیچ طعنه ای ،‌ هیچ زخم زبانی ،‌ هیچ تهمت و افترایی مرا مثل کودکی بی تاب و بهم نمی‌ریزد ،‌ بگذار بگویند نمی‌دانند زهرا با عروج تو به دیدی بلند رسیده ..

من مسائلی مهم‌تر برای اندیشیدن و خوشحالی دارم و چه مسئله‌ای مهم‌تر از اینکه خدا در جوانی و اوج تنهایی‌ام مرا به حضورش خوانده و عازم حج هستم ،‌ چه چیز مهم‌تر از فکر کردن و شکرکردن به خاطر زندگی زیبایی که داشتیم و داریم

چه چیز مهم‌تر از این‌که در انتظار یکدیگریم ...

محمدحسینم خوشحالم از همسری تو و خوشحالم از داشتن تو

مگرنه این که شهدا "عندربهم یرزقونند ..."

دلنوشته ای از همسر شهید

نظرات  (۲۰)

واقعا لذت بردم ، چه هوای خوشی در زندگیت جریان داره ،خوش به سعادتت
ما که به این حال غبطه می خوریم.انشاءالله خود و خانواده ات در سلامتی و شادی باشید.
بله که اینجوری بود،یادمه یکی از ماموریتاشون که طول کشیده بود به همسرم گفتند به خانومت بگو هوای خانومه منو داشته باشه‌.
  • حسین مینایی
  • سلام پست عالیه  . چرا از عکس استفاده نمیکنید اگه قابل بدونید من انجام میدم . الیته نیاز با پست ؟
    پاسخ:
    سلام شما بزرگوارید حتما درخصوص عکس زحمت میدم التماس دعا
    خواهرم از این نوشته ها و نوشته های قبلیتان مشخص است که خیلی از اطرافیان نادان حرف میشنوید. ولی روز به روز که میگذرد ارزش شهدای مدافع حرم بیشتر مشخص میشود. هر چند تمام شهیدان عزیزندولی شهیدان حرم که افتخار مهاجرت برای جنگ با کفر را دارند به نظر من ثوابی مضاعف دارند

    خواهرم هرچند نه تو من را میشناسی و نه من تو را انچنان که باید...
    ولی به روح شهیدت قسم در سفر حجت از خدا برای من هم هدایت بخواه
    پاسخ:
    ملتمس دعای خیر شما خوبان هستم
    خیلی سعادت دارید تو این سن و سال خدا یک همچین دعوتنامه ای رو براتون امضا کرده...
    ما رو هم دعا کنید.
    پاسخ:
    دعا کنید بهره ببرم و استفاده مطلوب کنم
    به حق که زنده اند 
    زنده تر از من و ما
    و روزی می خورند.
    یعنی با ما زندگی می کنند ...
    چه خیال واقعی قشنگی
    درک حضور شهید لیافت می خواد ، 
    خوشا به توفیقتون.
    ملتمس سفارش به شهید....

    پاسخ:
    محتاج دعای خیر شما
    چه زیبا!

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    شهادت صادق آل محمد سلام الله علیه و آله بر شما تسلیت

    دیروز تشییع شهدی غواص بود...دو تا شهید مدافع حرم هم تو جمعشون بودند...

    خیلی یادتون کردم...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
  • پایگاه اطلاع رسانی شهید کجباف
  • بسم الله
    سلام علیکم
    دوست عزیز شما در پایگاه اطلاع رسانی شهید کجباف لینک شدید.
    ان شاءالله بتوانیم باهم تبادل نظر را داشته باشیم.
    منتظر حضورتون در پایگاه هستیم.
    موید باشید|مدیر پایگاه
    یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون ، بزرگوارید
    محب شهید

    ادم های حسود شایعه میسازند

    ادم های احمق انرا پخش می کنند

    و نفهم ها باور

    حرف های پشت سرمون

    حرف نیست

    عقدست

    و سکوت در برابر تمام این تهمت ها و دلشکستن ها نشان از یزرگی دل است .

    التماس دعا  

    پاسخ:
    سکوت میکنم چون ایمان دارم خداوند هم بیناست و هم شنوا 
    قبلا فکر میکردم مگر میشود غم زیبا باشد ولی حالا میبینم چه غم زیباییست این حسی که دارید.غبطه میخورم به حالتان
    پاسخ:
    التماس دعا
  • خلیل صادقی
  • نسال الله منازل الشهدا
    منتظر حضوریم
    پاسخ:
    ممنون آمدیم
    محب شهید
    سلام علیکم مومن
    من سیره و زندگی برخی از شهدا و خانواده هاشون رو خوندم و منزل خیلی از شهدا رفتم و از خاطرات شهدا استفاده کردم
    در این شکی ندارم که شهدا زنده هستند و گاها در زندگی ما خاکی ها هم حضور فیزیکی پیدا میکنند
    اما این که من نوعی نمیبینم و لمس نمیکنم مانعش گناهانی است که دچارم و دست و پا و چشمانم را بسته اند
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام . خوندم و سوختم و اشک ریختم و حسادت کردم به حس و حالتون .
    خدا چه عشقبازیی میکنه با بنده های مقّربش از صمیم قلب آرزو میکنم که این حجّ تا آخر عمرتون براتون باقی بمونه . همین
    پاسخ:
    بهترین دعا رو در حقم کردید التماس دعا

    دلم گرفت از این دلنوشته ها یا بهتر بگم دلسوخته های شما که در تک تک جملات شما حسرت و داغ جدایی از شهید موج میزنه فقط باور دارم خدا بیشتر از مادر و همسرتون داره ناز میکشه تا قد بکشید در دنیا بندگیش .خوش به سعادتتان ..... نگاه خاص خدا روزی لحظه لحظه سفرتان.

    پاسخ:
    ممنون از دعای زیبای شما
    میتونم یه چیز بگم...خوش به حالتون با اون حالِ خوبتون....
    و مثل همیشه التماس دعا.....
    پاسخ:
    محتاج دعا
  • سرباز گمنام
  • دشمنان بسیار دارید که نمی دانند چرا دشمن شما هستند .همچون سگهای ولگرد هنگامی که رفیقشان بانگ بردارد آنان نیز بانگ بر می دارند .

     

                                                                    ((ویلیام شکسپیر))

  • دریای محمد....
  • زهرای عزیزم...خوشا بحالت ک جایگاه فرزند شهید و همسر شهید رو داری....و خدا خیلی مهربون داره نوازشت میکنه ولی نوازش هادتو دنیا خیلی درد داره یهو توی سرای خیر وباقی پراز محبت وقشنگینیه...
    بهت غبطه میخورم عزیزم...و چقدر عزیزی نازنین...

    چه چیز زیباتر ازاین ک درانتظار یکدیگریم......

    کاشکی منم مطمئن بودم از انتظار نگارم.....
    پاسخ:
    در انتظارش شک نکن برای صبر هم دعا کنیم
    چقدرنادونندکسانی که این طوردل عزیز دوشهیدرومیسوزونند
    اماخبرندارندکه درواقع دل خودشهیدرومیسوزنندچطورمیخواهنددرقیامت جواب این شهیدروکه عزیز دل حضرت زینب ،امام حسین ،ابوالفضل،حضرت زهرا،امام علی وپیغمبروبهخصوص امام زمان هست روبدن؟؟؟؟؟
    توزوخدابادل شکسته نارودعاکنیدتاماهم مثل شماموردعنایت ائمه باشیم
    یاعلی
  • زهرا فاطمی
  • خیلی جالبه که ویژگی های شهدای ما، همین لطافت و نازکشیدن و عشق کردن از بودن در کنارشان است.. چیزهایی که ما باید درخود به وجود بیاوریم تا شاید امید بندیم طلب شهید شدن ، غیر ممکن نیاید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">