شهید حاج محمدحسین مرادی

شهید حاج محمدحسین مرادی

شهید والا مقام در مورخ 92/8/28 در نزدیکی حرم حضرت زینب سلام الله علیها به سوی ارباب خود پرگشود.


صفحه اینستاگرام شهید:
shahid.moradi
این صفحه تحت مدیریت این وبلاگ و همسر شهید اداره می شود

کانال تلگرام شهید :
shahid_moradi@

لطفا یادگاری از خودتان در وبلاگ بگذارید

نویسندگان
پیوندها

برای خواهران عزیزم در دانشگاه علم و صنعت

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

خواهران عزیزم در دانشگاه علم و صنعت

محمدحسینم، زندگی عاشقانه ام و تمام آرزوهایم را فدای اسلام کردم تا با حفظ عفت زینبیتان و با اطاعت از ولایت فقیه در تاریخ شیعه حماسه زینبی بسازیم و این مملکت اسلامی را به صاحب اصلی آن امام حاضر و ناظر برسانیم.

به امید شفاعت شهدا ملتمس دعای خیر شما

زهرا امامی

فرزند شهید امامی

همسر شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی

نظرات  (۶)

ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله):
پس کسانی که از حجاب فراری اند، 
و بهانه کرده اند که ما دوست داریم آنجور بگردیم 
و بخاطر دل خودمان میخواهیم و کاری به کسی نداریم و 
از این دست حرفها، حقیقتأ بدنبال رفع این حد و حدودی است 
که اسلام ایجاد کرده. 
اسلام نفس امّاره ی آدمی را از این سرکشی مخرب مهار میکند. 
حجاب، تنها سلاحی است که از هردو شخص مهاجم ومدافع، حفاظت میکند. 
ببخشید این وب توسط چه کسی اداره میشه؟؟؟؟ 
اگه میشه پاسخ بدید
پاسخ:
همسر شهید
  • یک خواهر روسیاه
  • سلام خواهرم٠
    دیشب برنامه ملازمان حرم رو میدیدم که درباره شهید محمد حسین مرادی بود،اول به شما تبریک میگم که چنین لیاقتی داشتند که فرزند شهید و همسر شهید باشید و در این راه ثابت قدم بمانید ، و بعد هم به حال خودم تأسف میخورم ، من روسیاه درگاه خدای متعال،دیشب که صحبتهای شما رو گوش میدادم پیش خودم گفتم به ظاهر و به سند شناسنامه ای یک سالی از شما بزرگتر هستم ولی عقل و دل گواهی میدهند که شما هزاران سال از من بزرگترید و روحتان قد کشیده و بزرگ شده ، البته این واقعیت رو از وقتی صحبتهای  همسران مدافع حرم رو میشنوم و میخونم بیشتر از گذشته درک میکنم٠
    به حق پدر شهید و همسر شهیدتان برای خواهر روسیا هی که آرزویش عاقبت به خیری است دعا کنید تا سرباز ولایت باشد ، دعا کنید تا برای رهبرم حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی سرباز وفاداری باشم ، و به حق حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دعا کنید شرمنده إمامان علیهم الاسلام و شهدا نشوم ، خواهرانه برایم دعا کنید من هم در انتخاب شریک زندگی انتخابی همانند شما داشته باشم٠
     ✔✔✔
    آجرک الله
    سلام خانوم مرادی
    خیلییییییی ممنونیم از حضور گرم و صمیمانتون
    شب خوبی بود در کنار شما
    ان شاءالله مشمول شفاعت شهدا باشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">