شهید حاج محمدحسین مرادی

شهید حاج محمدحسین مرادی

شهید والا مقام در مورخ 92/8/28 در نزدیکی حرم حضرت زینب سلام الله علیها به سوی ارباب خود پرگشود.


صفحه اینستاگرام شهید:
shahid.moradi
این صفحه تحت مدیریت این وبلاگ و همسر شهید اداره می شود

کانال تلگرام شهید :
shahid_moradi@

لطفا یادگاری از خودتان در وبلاگ بگذارید

نویسندگان
پیوندها

مَردم نیامد ...

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ

حدود ساعت هفت و صبح وقتی بیدار شدم که آماده رفتن به اداره بشم ، چشمم افتاد به ساک بسته شده کنار اتاق ...

یادم افتاد امروز دوشنبه و پانزده روز از ماه مهر گذشته ، محمدحسین عازم ماموریت و مثل همه ماموریتها غم عالم به دلم نشست.

یه نگاهی به خودش انداختم به نظر خواب بود و قرار بود ساعت هشت و نه صبح بره ، دلم نیومد بیدارش کنم ...

رفتم آماده بشم

پر سر و صدا حاضر می‌شدم که صداش اومد:

" بیدارم لازم نیست سرو صدا کنی بی خداحافظی نری "

آماده وسط اتاق بودم و اومد روبروم و دستمو گرفت و گفت :

" سرتو بلند کن جان من ، ناراحت نباش ، بیست روزه برمی‌گردم. "

.

و امروز پانزده مهر94

.

164 روز از سال 92

365 روز از سال 93

و

201 روز از سال 94

                                گذشت و

ستون زندگیم ، مَردم نیامد ...

دلنوشته ای از همسر شهید

نظرات  (۹)

  • مهدی ابوفاطمه
  • رحمه الله و خداوند او و شما و فرزندانتان را میهمان صاحب و سالار شهیدان قرار دهد
    پاسخ:
    انشاالله البته ما فرزندی نداریم التماس دعا
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن


    و همچنان من اعتقاد دارم که شما دارید

    164 روز سال 92

    365 روز سال 93

    و 

    201 روز از سال 94

    و

    باقی عمر شریفتون رو در حال مجاهدت و ادامه دادن راه شهید والامقامتون هستید


    و

    قطعا بدونید در مجاهدت و ایثار شهیدتون شریک هستید و اگر بیشتر از ایشون ثواب نبرید کمتر نمیبرید اگر

    صبرکنید برای خدا


    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    التماس دعا
    زیارت قبول حاجیه خانم
    تشریف اوردین؟
    خیلی وقته به صفحه سر میزدم و خبری نبود

    پاسخ:
    سلام قبول حق انشاالله با ظهور امام زمان ( عج) و نابودی آل سعود روزی همه شیعیان امیرالمومنین باشد.
    سلام حاج خانوم چقد خوشحالم شما صحیح سالم برگشتید
    پاسخ:
    سلام ممنونم از لطف شما
    وااای یاد انروزایی که دردبه در مثل مرغ پر کنده دنبال مردت میگشتی،هیچ خبری ازش نمشنیدی
    قلبم به تپش میوفته
    خداوند این شهید گرامی را با سرور و سالار شهدا حضرت اباعبدالله محشور گرداند و اجر و صبر جمیل به شما عطا فرماید.
    امیدواریم در آن دنیا ما را هم شفاعت کنند و شرمنده شان نباشیم...
    خیلی دلم گرفت متنتون رو خوندم ...اللهم العن اول ظالم ظلم ال محمد واله ...خدا انشالله به قلب داغدارتان سکینه ای نازل کند  که تحمل این غم ودوری را برایتان اسان کند ...خوشابحالتان که دوشفیع درمحشر خواهید داشت پدر وهمسر
    سلام،منی که نسبتی با شما وشهیدتون و حتی دیگرشهدای مدافع حرم ندارم وقتی یادشهداوخانواده شهدامیفتم یااینکه خاطرات میخونمیامیشنوم,غم عالم روی دلم سنگینی میکنه وگریه امونم ومیبره،خدا به داد دل شمابرسه،توروخداخیلی دعامون کنید
    اگر شما نبودید همسرتون نمیتونست به درجه رفیع شهادت برسه،اجر و ارزش کار شما پیش خدا کمتر از اجر و پاداش همسرتون نباشه کمتر نیست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">