شهید حاج محمدحسین مرادی

شهید حاج محمدحسین مرادی

شهید والا مقام در مورخ 92/8/28 در نزدیکی حرم حضرت زینب سلام الله علیها به سوی ارباب خود پرگشود.


صفحه اینستاگرام شهید:
shahid.moradi
این صفحه تحت مدیریت این وبلاگ و همسر شهید اداره می شود

کانال تلگرام شهید :
shahid_moradi@

لطفا یادگاری از خودتان در وبلاگ بگذارید

نویسندگان
پیوندها

مروه بدون تو صفایی برایم ندارد

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ

درب شماره 25 باب المروه

وقتی وارد شدم به سمت صفا حرکت کردم و گوشه ای از کوه صفا نشستم خیره به مردمی که بین صفا و مروه در سعی بودند جایی که زمانی هاجر هفت مرتبه رفت و آمد کرد تا سیراب کند اسماعیل را و سرانجام زمزمی جوشید که حالا زایرین را هم سیراب می کند.

هنوز در صفا نشسته بودم ولی بین الحرمین را می دیدم سرزمین عطش کربلا را ، آنجایی که حسین (علیه السلام) با لباس جدش به طلب جرعه ای آب برای طفل شش ماهه رفت و با تیری سه شعبه گلوی شش ماهه را نشانه رفتند آنجا که زینب (س) آنقدر با لبان تشنه بین قتلگاه تا خیمه گاه زیر تیغ آفتاب با لبانی خشک سعی کرد و دوید و در هنگام غروب چشم به نوک نیزه ها دوخت و جز زیبایی ندید .

در صفا و مروه هم زمزمه کردم : "سلام علی قلب زینب صبور" و زینب این اسم پر از صبر و صلابت باز هم مرا به یاد مرد زندگیم انداخت ، اویی که تاب نا امنی حرمش را هم نداشت ، شهید مدافع حرم زینب شد و من روی کوه صفا بی اختیار چشم می چرخانم به دنبالش.

بیست و هشت ذی القعده حج1436

دلنوشته ای از همسر شهید

نظرات  (۳)

سلام گلم .امیدوارم با دلی پر از امید مثل هاجر و قرص و محکم در مقابل ناملایمات و امتحانات الهی مثل ابراهیم و زیبا مثل زینب از این سفر بابرکت بازگزدی. مشتاقانه منتظر تو هستیم.
سلام التماس دعا. 
حاجی واقعی همین شهید محمد حسین والامقامه  که با قربانی کردن نفسش ، مبارزه واقعی با شیطان بزرگ و طواف بی ریا و عاشقانه اش حج بر خود تمام کرد.
  • فرزند آدم
  • سلام..یه سلام که......
    نمیدونم چی بگم..
    امروز داشتم فایل صوتی ای رو که سال قبل دوستان فانوس جزیره ای اومدن منزلتون ضبط کردن دوباره گوش میدادم..تقریبا با تموم شدن اون بود ک سیستممو روشن کردم.مثل همیشه یه سر به فانوس جزیره و...دیدن این مطلب:مراسم سالگرد شهید محمدحسین مرادی...
    دعام کنید..یقین دارم دعای شما میگیره....
    روسیاه ترینم در این دنیا....خواستم آدم شوم اما نشدم......
    خیلی دعام کنید...خیلی...
    پاسخ:
    محتاج دعای شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">